Är jag vuxen?


Jobb (1p) - yes
Visitkort (1p) - näe
Konferens (1p) - ja
Bor hos föräldrar (-2p) - nä.
Vara sambo (1p) - jaa
Vara förlovad (1p) - Mmmm
Vara gift (2p) - inte än
Skild (3p) - nej
Äga villa (2p) - nja, tekniskt sett inte, kanske snart!?
Ha en bil (1p kombi + 1p) - jajjemänsan ingen kombi dock
Hund (1p) - nä
Lån (1p) - jorå
Gemensam ekonomi (1p) - nej, men delar utgifter
Pensionsspara (1p) - ja de gör jag
Storhandla (1p) - nja, dåligt me de
ICA-kundkort (1p) - Jajamensan
Använda rabattkuponger (2p) - ibland
Äga hushållsassistent (1p) - ja
Äga diskmaskin (1p) - jo
Dubbelsäng (2p) - Inte ännu. Vi ligger och knör på 120 cm.
Ha julgran på julen (2p) - ett MÅSTE
Gråa hår (1p) - Nä de tror jag inte
Celluliter (1p) - mmmm, tyvärr
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej. läser på jobbet
Lösa sudoko (1p) - har testat, inte fast
Välja att inte svara i telefon (2p) - nä, är alldeles för nyfiken
Putsa fönster (1p) - japp
Svampplockning (2p) -murklor, skulle vilja hitta trattisar också!
Långfärdsskridskor (1p) - Aldrig testat
Parmiddag (1p) - Lite då och då
Vinprovning (1p) - jajjamänsan, men det var länge sen nu!
Danskurs (1p) - nej
Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) - ibland
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - går inte även fast jag skulle vilja
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - nä
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Ibland, ibland inte
Spela Bingolotto (1p) absolut inte
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - hahaha
Ha höftproblem (1p) - nejnej
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) -Nej
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Det händer

0-15 p "INTE gammal"
16-25 p " börjar barka ditåt..."
Över 25 p "Nu är du där"

Mitt resultat blev 24,5p  Jag är alltså snart där! Å de känns bara bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Agneta

"Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - går inte även fast jag skulle vilja"

Kryptisk mening... Vill du förklara?

Postat av: Marajja

Jo men alltså jag tycker att det luktar gott och är så himla intressant med både konjak och whiskey men jag klarar inte av att dricka det, tycker det smakar illa och är ALLDELES för starkt!

2006-02-03 @ 13:35:27
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback