H-ÄLG

Söndag morgon. Pigg för en gångs skull, skönt.
Den senaste tiden har jag varit så trött så det liknar ingenting!
(Och jag är INTE gravid)
Fredagen spenderades således i soffan med sömn och
Let´s Dance.
Jag är så fruktansvärt imponerad av alla som är med där! De är ju så DUKTIGA!
Skulle inte heller ha något emot att ha någon av danstjejernas kroppar.....
***********

Igår, lördag så överrumplade vi en kompis med hemlig dejt hemma ;) Ganska kul faktiskt! =)
Sedan blev det en grym skotertur. Var så jäkla roligt, känner verkligen att jag böjar hitta den rätta körkänslan nu! Tyvärr skar dock kusinens skoter.......Han har så fruktansvärd otur så det är helt makalöst!
Kvällen spenderades hemma hos storasyster med familj. Vi fick supergod middag, myste med barnen, kollade melodifestivalen och spelade Geni och Sybarit. Mysigt!!
 Sybarit är verkligen ett så roligt spel!
Vad gäller Festivalen så tycker jag att det var lite klent startfält.....Gillade Linda mest men Andreas Jonsson? Oasis i melodifestivalen kändes det som.......:(
Tycker också att Lindas klänning var supersnygg!
***********

Idag har jag som sagt nyss klivit upp. Sitter här med en No Stress skiva på i bakgrunden och fnular lite på vad jag vill ha i födelsedagspresent. Har blivit beordrad att skriva ner något. Å de är ju som vanligt inga problem... ;)
Idag ska vi åka till huset och mäta lite för att kunna börja planera och rita!
Ikväll är det ett ljusparty som jag är bjuden på, igen.......

Å sen är det väl måndag igen*suck*

Å nu har jag nog babblat klart!

God morgon!

Nämen just de! Anledningen till rubriken var ju att igår när vi åkte skoter så kom det först tre stora älgar och sprang över leden och strax därefter sex renar!!! Lite häftigt!

Kommentarer
Postat av: kickan

När ska ni flytta in?!!

2006-02-20 @ 14:08:22
Postat av: Marajja

Haha, ja det dröjer nog......
Vi får tillträde 1:a april och sen ska det renoveras........och renoveras.......och kanske sen!?
Hade ni skoj i helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback