Listor....

Atomflickan listade de skönhetsprodukter hon använder dagligen.
Jag copar och räknar mina:

Duschcreme  LUX (från rusta kanske??)
Shampo Hmm, kommer inte på... Nåt med Marie kanske? Köpt på salong.....
Balsam från wella
Värmeskyddande och volymgivande produkt från L´oreal
Ev Molding mud från KMS
Hårspray Matrix
Deo Dove
Parfym, idag Gucci
Ansiktsrengöring Weleda
Ansiktsvatten Weleda
Ansiktscreme/olja Weleda
Täckstift Isadora
Puder Isadora
Rouge MUS
Mascara Max factor
Lypsyl från jobbet

Använder detta under hela dagen, ansiktsprodukterna på kvällen endast.
16 st blev det. Mycke kemikalier blir det alltså......


Kommentarer
Postat av: Elis

Oj! =)

Jag har tre:
tvål
hudkräm när jag är torr
mascara ibland

:-)

Postat av: Marajja

Hihii, ja å då är jag ändå inte värst!
Å sen är det ju inte alla dar det ser ut sådär!
Är jag bara hemma blir det oftast bara tandborste å tandkräm!
Roligt att se att du tittat hit!

2006-02-28 @ 08:36:28
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback