Väntade på mig:

24883-90
Den här underbart vackra buketten väntade på mig, med en liten liten chokladask och ett jättegulligt kort!!!!!
Hade inte alls förväntat mig nåt så de gjorde det hela ännu bättre!
Allra bäst var att Markus tagit fasta på att jag för ett tag sedan sa att Ranunklar var mina nya favvoblommor!

(Hade givetvis köpt något jag med, en skotertidning och en jättefin chokladask. Alldeles lagomt!)

Ska iväg och yoga nu och sen blir det nog middag på den enda restaurangen här, en pizzeria........

Kommentarer
Postat av: anna

vilka vackra blommor! Att få riktigt vackra snittblommor klår det mesta, det känns så romantiskt och det är så snyggt att ha hemma, hella rummet man har dom i lyfts upp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback