Bebis

Igår var vi och hälsade på några kompisar i stan (Östersund) som fick en bebis i julas.
Hon var supersöt!!!
En riktigt liten mjuk knubbis med en massa hår.
Snäll och glad och jag lyckades tom få henne att somna!
Det var trevligt men väckte inga större "ha-begär". Till Markus stora sorg.....
********
Bastningen i lördags var superskön. Varm bastu och kall snö är en oslagbar, uppfriskande kombination!
Sen blev det sen middag vid nio och efter det blev vi så fruktansvärt trötta allihopa så det blev en tidig kväll.
********
Fick kläder från La Redoute idag. Alltihop passade och var fint och nu tror jag att jag fått till länkningen:
Denna blus har ej kommit, kommer i februari
Den här tröjan
Bolero i svart
Tunika/linne

Plus en vit skjorta med stråveck och en randig skjorta med trekvartsärm i rosa/lila/vit som visas i java så jag kan ej länka. Och ett par grymt otrendiga men sköna militärbrallor att sunka omkring i hemma och i skogen!
**********
Just nu sitter jag och pysslar halsband. Får väl se vad jag får till........

Kommentarer
Postat av: Julia

Tjingeling! Roligt att allt passade bra! Är tröjan skön, hur är den i storleken? Jag har kikat på den och är lur på om jag ska beställa den!

Postat av: Marajja

Om man går efter deras "en storlek up" så är de som den storleken ska vara. Provade med en skjorta under och det blev lite bylsigt då den är smal i armarna. Ska testa med linne. Men fin var den iaf!
Ja, alltid kul när allt passar!

2006-01-23 @ 21:19:21
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Niffe

Hrmmm jaså det ryckte inte i bäbistarmen...?! Tycker ni ska slå till nu snart, du lär inte ångra dig och Markus kommer att ge upp snart.....! *fniss*

2006-01-24 @ 12:39:49
URL: http://niffes.blogg.se
Postat av: Tess

Vilka finfina kläder du shoppat:) har oxå spanat på den där blusen det är ju så söt!

2006-01-24 @ 14:29:08
URL: http://dorba.webblogg.se/
Postat av: Marajja

Tack! Ja jag hoppas att den är lika fin på mig också!

2006-01-25 @ 08:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback