Då kör vi väl tvärtom oxå!?

Du skall göra upp en lista på dina fem bästa egenskaper och sedan utmana minst fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

1.  Jag är en jävel på att laga mat.

2.  Jag är smart. Har lätt för att lära.

3.  Jag är en bra lyssnare och peppare.

4.  Jag har lätt för att komma överens med folk, social kompetens kanske det kallas!?

5.  Fasen va svårt....... är nog väldigt ärlig. Och rolig säger en del, ironiskt rolig tror jag, driver med mig själv
    Blev det sex st nu? Jaja.....


Det här var svårare, mycket svårare, än att komma på ovanor. Är det Jante månntro?

Utmanar de fem i tidigare inlägget +
Atomflickan , Sanna , Tess och Annawii.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken bra idé!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback