Fula vanor eller ovanor?

Jag är utmanad av Atomflickan, så here i go:

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

1. Jag är lat. Helt enkelt. Fråga Markus.....

2. Jag lever (nästan) över mina tillgångar.......

3. Jag är barnsligt tjurig.

4. Jag är fruktansvärt dålig på att ta hand om mina kläder, dvs vika, lägga in i garderoben, hänga upp osv.....

5. Jag köper alldeles för mycket tidningar och äter alldeles för mycket chips. Jag älskar båda!

Jag utmanar Niffe, Julia, Malin, Maribah och Eremo 
att föra denna utmaning vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback