Gav upp!

Igår vann förkylningen över mig. :(
Jag gick hem från jobbet vid tio och bäddade ner mig och blev bara sämre och sämre.
Å inte är jag nå bättre idag heller.

Viasatboxen är också trasig så ingen tv blir det. Men det är iof bra för då kan jag gå igenom alla tidningar som ligger överallt och som bara är halvlästa! ( Å så kan jag ju surfa...)

Är just nu inne i en inredningsperiod igen, det växlar lite mellan mode och inredning, vad som är mest lockande för stunden. Just nu skulle jag vilja handla hur mycket inredning som helst, gärna klassiker. Å de är ju billigt......

Har hittat lite roliga sidor som jag tänkte dela med mig av iaf:

Inreda  Vill ha lampan " Midsummer light" och mattor från Pappelina
David Design

Design house stockholm
Dux   För Bruno Mathsson. Skulle gärna vilja ha en Pernilla 69 .......
Svenskt Tenn  Älskar Josef Franks tyger. Stort vill-ha. Ska köpa i framtiden!
Klippans yllefabrik Jättefina filtar bl a
Marimekko  Många fina tyger som ska inhandlas så småningom. Dock inte Unikko, tycker den är lite uttjatad...
Svenssons i Lammhult  Mycket fina möbler.....
Sköna hem   för inspiration

Å sen var det ju vädret......
Typ som en vårdag i mars ute. Å de vill jag INTE ha nu. Jag vill ha snö å kallt ju, snälla fixa nån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback