Kollat.

Nu har vi varit och kollat på Huset.
Jag vill ha det. Vi vill ha det.
Jättefint läge, fin gård.
Fint hus. Kan bli i alla fall.

Byggt ca 1920-22. Öppen spis uppe. Trägolv.
Trapphus med jättefina snickerier.
Fräscht utvändigt. Mycket renovering inuti innan man får det som man vill.
Men vi är ju båda intresserade av renovering och inredning så det får  i så fall bli det vi sysslar med de närmsta åren. Det får bli det alla pengar går till ( SVÅRT!), om vi skulle få det vill säga.
Vi får väl börja med att lägga ett bud.

Fortsättning följer......

Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh vad spännande! Vi skule aldrig kunna ta oss an ett sådant projekt, vårt förhållande skulle nog gå i bitar av det. Jag håller tummarna för att ni får det.

Postat av: Marajja

HAhaha! Ja det får vi hoppas att förhållandet inte gör! Men vi har övat lite iaf, renoverat badrum och några rum i vårat nuvarande hus. Eller jag bestämmer, markus gör... =) Närå inte riktigt men nästan. Men jag har sagt att jag också ska lära mig bygga om vi köper detta!
Tack för dina tummar!

2006-01-16 @ 10:31:20
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Carrie

Spännande,mycket som ska göras på ett gammalt hus.
Lycka till.

Mvh

2006-01-16 @ 11:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback