Min vecka

Vad hände i måndags egentligen??
Min besöksstatistik sköt iväg högt, högt, jämfört med i vanliga fall. Är det tack vare
Agneta?
Roligt iaf!

I mitt liv händer inte så mycket just nu. Jobb, hem, sova, jobb...osv osv.
Lite småless men det ordnar sig nog snart.
Nya jobbet känns iaf otroligt bra, mycket friare, mer arbetsuppgifter, mer variation.
Och nästa vecka blir det utbildning i sthlm 2 dagar!!! =)
Liten sväng på stan hinns nog också med, synd att kassan är väldigt skral denna månad (visst är den det varje månad??)

Med det nya hälsosamma livet går det sisådär...... Karaktären är inte stor.
Yogade iaf i tisdags (otroligt skönt) och gick en timme igår. Idag blir det också promenad efter jobbet.
Det är väl maten som är det svåra. Ska man följa GI eller är det viktväktarna som gäller. Förmodligen är det väl tallriksmodellen som gäller. Käkade chips i tisdags, det är ju verkligen bra.......

Klädsel har varit rätt OK i veckan, igår svarta byxor, stella.tshirt och vit kofta.
Idag svarta byxor och min allra skönaste hallonröda, långa, flätstickade, djupt v-ringade tröja från H&M.
Håret är det värre med, orkar inte fixa. Långt börjar det bli, har faktiskt växt otroligt fort denna gång så helt omöjligt är det inte att jag kan bli långhårig. Vi får se....
Kanske ska lägga ut en ny profilbild nu och jämföra med den tidigare!?

Ska nog utöka min blogg i helgen så jag får mera plats för bilder och ta hjälp av syrran att fixa till den.!

Ha de så bra så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback