SEMESTER!

Har jag och har haft!
På alla fronter, både jobb och blogg.
FRUKTANSVÄRT skönt!!!!

Ska prova göra en sammanfattning av den tid som varit:

JULAFTON: Mycket bra! Fick
TOBE byxorna, som jag suktat efter i en evighet, av Markus!!! De är verkligen supersnygga och sköna!! Plus ett jättefint halsbandshänge i formen av ett hjärta, i silver,  som han gjort själv!
Sen fick jag Dammsugare, våffeljärn, hushållsvåg, SJP´s Lovely, Djävulen bär Prada, TOBE-tshirt, presentkort på HM, MUS & Sköna under, prenumeration på damernas, pengar, vantar, sjalar, underkläder, hygienprylar, filtar, örhängen m.m....

Jag vet, otroligt mycket grejer!!! Men det är ju från ca 10 pers.....
Otroligt bra grejer iaf och jag är supernöjd!!!

JULDAGEN: Middag hos Mor och far med alla syskon och respektive och barn. Därefter blev det förfest hos oss med en massa roligt folk! Drog sedan iväg till Hotellet där det var nån bikinibrudsskit men man vill ju ändå ut för att träffa folk.... Var trevligt med undantag för en liten dust med en kompis som jag tyckt betett sig illa. Men det gick över och så blev det efterfest med en jäkla massa potatis, sill och skinka hemma hos oss.
Annandagen var en seg historia, jag var pigg men ingen annan så dagen tillbringades i soffan.

Sen under veckan var jag och Markus till Sundsvall och shoppade lite och käkade en supergod middag på en turkisk restaurang.
En dag hängde jag hemma hos min bästa kompis och vi promenerade och spelade kort med hennes familj.
Torsdag blev det långpromenad med M som var hemma och sen gick vi till det enda fiket som finns här och hängde en stund tillsammans med några andra kompisar.
På kvällen blev det skoterpremiär!!!!! Jag och Markus plockade fram skotrarna och dundrade runt en liten stund, avslutade med Jan Guillos Häxserie hos syrran.
Fredagen inhandlades diverse attiraljer till nyårsaftonen och jag var in på jobbet och tog ledigt även denna vecka!!! Var sedan och köpte möbeltyg, klädde om 6 stolar, promenerade och städade.

NYÅRSAFTON: Började dagen med en lugn promenad med T. Hon är gravid och hade fått lite ont i magen efter promenaden dagen innan. Därefter tog vi en skotertur igen. Det är så kul men trots att det verkligen snöat massor den sista tiden så behövs det mer, mycket mer!! Hälsade på P och T och deras barn. Så söta! Sen åkte vi hem och började laga mat. Vi åt sedan middag här med M´s bror, dennes flickvän och ett par till. Gravlax med pepparrotsröra, Oxfile Provencale (mums!) och Banoffepie. Mycket gott alltihopa och efter middagen var vi så fruktansvärt mätta så då blev det en promenad faktiskt. Firade sedan tolvslaget med skumpa och fyrverkerier och sedan blev vi sugna på att åka på en större fest som anordnades några mil bort. Så då blev det taxi dit och på nåt skumt sätt blev jag DJ där (Eller kanske inte så skumt, dj var nämligen min gamla klassis som jag hängt med när han var dj på vår julfest några veckor tidigare, så jag hade ju liksom lärt mig hur det funkade). Så jag stog typ i två timmar och spelade musik innan jag lessnade och letade rätt på den honom. Kom väl hem vid 05:00 ungefär och då var vi hungriga (?!) igen. Så då blev det mera oxfile innan vi stupade i säng vid sexsnåret.
Gårdagen tillbringades alltså ganska länge i sängen.......
Sen tiggde vi till oss lite mat hos min familj och sen låg vi hos syrran hela kvällen och kollade på tv.

Och idag är det alltså måndag och jag är ledig hela denna vecka också! Och jag njuter verkligen, jag älskar att vara ledig och göra precis det jag vill!
Hittills idag har jag och minsta systern tagit en lång promenad och därefter ätit frukost på fiket. Markus är sjuk så jag har pysslat om honom lite också. Tror det blir en promenad till om en stund med T. Det är ju så skönt!

Och gillar du inte att läsa bloggar om andra människors liv så får jag be dig läsa någon annanstans, för det är det jag gillar att skriva om!

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLIHOPA!!! HOPPAS ATT 2006 BLIR ETT KANONÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Det låter som om du haft det riktigt avkopplande och skönt. Och skoter... skoooter. Nä, jag är inte alls avundsjuk för på lördag åker jag upp till Kiruna! Yippie!

Postat av: Hanna

Åka skoter... jag blir så avundsjuk!!

2006-01-03 @ 08:23:30
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: anna

Låter som du haft en kanonsemester (och fortfarande har). Skönt att bara få njuta och ta det lugnt :)

2006-01-04 @ 07:45:20
URL: http://annawii.webblogg.se/
Postat av: Marajja

Hoppas du får det bra i Kirna då och att det är supermycket snö!!

Skoter är verkligen SÅÅÅ roligt! Sån häftig känsla att kontrollera den otroligt kraftfulla maskinen!'

Helt riktigt Anna! =)

2006-01-04 @ 13:34:25
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback