Shoppat på sistone:

Det har blivt lite shopping den sista tiden. Har helt enkelt inga pengar... :(
Ibland skulle jag verkligen vilja vara rik som ett troll, eller åtminstone en gång ha ca 10 000 att shoppa för.
Kanske måste köpa en lott...

Mina senaste inköp är iaf en BH från
Abecita,
en Hallonröd stickad tröja från HM
och ett vitt ribbat linne från Vila som jag köpte igår.
Var till Östersund en sväng med lillasyster, hon skulle till optikern.
Fönstershoppade och köpte linnet. Provade det inte ens så jag hoppas att det passar. Kostade endast 99 kr så jag motiverade köpet med att det var ett fynd! =)
Köpte också nån produkt från Loreal som man skulle ta i innan torkning så skulle det bli volym i håret och så bra så bra.... Vi får väl se!

Just nu består min outfit av m´s gamla mysbyxor, roxy tröja, peakmössa (vet inte varför jag fortfarande har den på, kanske för att det är varmt och skönt!) och en filt som man liksom "tar på sig". Ohyggligt skönt och fult!!

Ska snart kolla på film tänkte jag, den där Dagboken ( tror den har en annan, mycket bättre titel på engelska). Kollade på " Million Dollar Baby" häromdan, gud va bra den var!!

Sen ikväll ska jag träffa några gamla klasskompisar, innan alla skingras igen. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: sanna

million dollar baby är helt fantastisk! har du sett cinderella man? för den bör du ju också gilla då. Väldigt vacker.

Postat av: Marajja

Har inte sett Cinderella man. Får ta och leta upp den! Tack för tipset!

2006-01-05 @ 01:26:21
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback