Spara vs slösa

Ni kanske redan har räknat ut vilken av dem jag är.......
Japp, slösa! Med stort S!

Har nu gjort en liten genomgång av mina tillgångar för att se vad jag kunde göra mig av med för att få in lite stålars. Det blev följande:

* Ett skoterställ som jag precis sålde för 500 kr. Jag hade ju tre.......

* Spikdäck till banbilen*, jag har ju inte kört den på två år...... 500 kr

* Banbilen får åka på skroten, den har blivit så demolerad och full med råttskit.......1500 kr


Summa sumarum 2500 kr. Inte så illa......

Ska läggas på födelsedagspresent till Markus och räkningar. Skoj... : (

* Banbil = Gammal volvo som försetts med spikdäck och körts på isbana tillsammans med likasinnade. Otroligt rolig lek med knuff och avkörningar och korvgrillning. Lite som folkrace fast bara på skoj!

Kommentarer
Postat av: malin

meeeeeen! du ska ju slösa på dig själv ju!

duktig btw. kanske ska kolla i garderober och förråd coh se om det är nåt man kan sälja. du vill inte köpa en tvärflöjt??? :D

Postat av: Marajja

Jag har ju redan en =)
och en trumpet och en blockflöjt!

2006-01-16 @ 22:35:57
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: malin

fan också! vem ska jag då sälja den till
kanske ska annonsera ut den på min blogg :D

2006-01-17 @ 21:16:13
URL: http://lillstumpans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback