Tystnad.

Har inte hunnit blogga nåt idag, därav tystnaden.
Och också att det känns som att jag inte har så mycket att skriva om.
Det jag skriver kanske är totalt ointressant!?
Så känns det iaf och det är ju inte så många kommentarer heller.

Ni som läser min blogg vad vill ni läsa om,  vad ska jag skriva mer om och mindre om?
Tips tages tacksamt emot.
Känner inte för att lägga ut några outfit bilder heller eftersom jag är fet som en gris just nu. Och det verkar inte bli bättre heller, hur jag än försöker äta bra och röra på mig så mycke som möjligt.

Det som hörs oftast i mitt huvud just nu är:   TJOCK, TJOCK,  TJOCK,  TJOCK, TJOCK

Jag försöker få tyst på det men det är inte så lätt......


OJ, det här inlägget blev inte alls som jag tänkt mig.....Det bara kom automatiskt!?
Skriver ett nytt om det jag tänkte skriva.

Kommentarer
Postat av: eremo

jag kollar din blogg minst en gång varje dag. vill ju läsa om ditt liv ju. vad du än gör. hur går nya jobbet? inrett nåt mer? hur går det med huset? lite klädtips tack! o du....du är verkligen inte tjock. men det spelar ingen roll vad andra säger när man känner så. men man får ha fuldagar, man har ju snyggdagar oxå.
kram till dig

Postat av: Julia

Av de bilder jag sett på dig är du då INTE tjock! Jag vill se mer bilder, både på dig och ditt hem och sånt! Jag vill höra hur det går på nya jobbet, hur det går med huset och vad du hittar på annars! Tack för en jättebra blogg!

Kram

2006-01-23 @ 20:52:39
URL: http://julias.blogg.se
Postat av: Niffe

Sluta nu. Du är inte tjock. Man får inte säga så när ens storasyster är MYCKET större. Hur tror du det låter i mina öron?

2006-01-24 @ 12:32:30
URL: http://niffes.blogg.se
Postat av: Marajja

Tack för kramen eremo, den värmde!!!

Å tack för din uppmuntran Julia. Precis vad jag behövde!

JAg vet systeryster, hatar själv när folk gör så men inser också att alla, även supersmala kan ha sina fuldagar när inget känns bra!!! Det som är jobbigt är ju att typ inga av mina kläder passar och det känns inte så kul!

2006-01-24 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback