Sommar?

Semester, semester, semester......
Oj vad jag längtar nu.
Sjukt de där, ju närmare man kommer, desto mer olidligt blir det att jobba!

Vad varmt det var igår! Trodde jag skulle smälta bort igår kväll innan, den efterlängtade, åskskuren kom!
Och då gillar jag värme!

Hann klippa gräset iaf och sen blev det en stavpromenad!
Ska nog ta med mig kameran nån dag och fota lite för det finns otroligt mycket vackert utefter mitt promenadstråk.
Mest hus ;-)

Ikväll ska jag nog försöka få nåt gjort på näset. Det återstår ju lite rivning men det gillar jag. Kofoten är nog mitt favvoredskap. Så rejält. ;-)
Men tretex -vägg är inge roligt att riva, det lossnar ju bara små flisor....
Dock är det det som är kvar =(

Sen ska jag lasta skräp på lastbilen så jag kan åka på tippen imorrn. Himla flashigt!

Ev ska jag försöka hitta nån att spela beachvolley med ikväll också. Vi får väl se.....!

(Ja, Markus jobbar borta, jag får roa mig själv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback