En lista? Javisst!

Höger- eller vänsterhänt:Höger, men delar ut kort med "fel"hand
Humör just nu: Hmmm....inget speciellt.
Favoritgodis: surt och salt
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, lever, blodpudding, fårtestiklar, KAVIAR!
Kläder just nu: jeanskjol, knallceriserosa linne, vit munkjacka. flip flop. Vägrar inse att det inte är sommar.
Musik just nu: radion står på och skvalar. Annars är jag inne i en Vinnerbäck period igen.
Sommarplaner: Jobba, renovera och bada, hoppas jag! 3 veckors semester också i slutet på juli.
Saft eller alkohol: vatten!
Hur många kuddar sover du med: två + Markus två.
Favoritväder: Sol, både en vitgnistrande vinterdag och en blå/grön sommardag
Morgon- eller nattmänniska: NATT
Sparare eller slösare: Tyvärr slösa. :(
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp
Tror du på mirakel: Nja, skeptisk....
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två kanske, max tre iaf.
Bio eller promenad: Promenad! Älskar att gå!!!
Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? Nja, inte rädd men gillar inte att ha dem på mig.
Största svaghet: Min förkärlek till mat, gärna onyttig sådan....... Och att jag tar på mig alldeles för mycket.
Sen är jag väldigt svag för Markus ;-)
Det här är jag bra på: Laga mat. Köpa för mycket tidningar. Skjuta upp jobbiga saker. Vara trevlig. Jädrigt bra lokalsinne.
Chips, morötter eller godis? Chips, gärna grill.....
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Ja, bloggen är väl en typ av dagbok...
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Redan gjort (tänk hipp hipp bergsbestigarna =)
Stökigt eller välstädat? Citerar lillasyster: "Självklart vill jag ha välstädat, men orka?"
Är du rädd för blod? näe, har blött alldeles för mycket näsblod för det. Däremot har jag svårt för att läsa om blod, sjukdomar, skador eller andra sådana saker när jag äter. Någon annan som upplevt det?
Saltar du på maten? Tyvärr alltid. Ofta innan jag smakat. Jävligt dålig ovana.
Gillar du att sjunga? Love it!
Anser du att du är stark? Gjorde ju inte det men har på senare tid har flera stycken spontant utbristit att de tycker att jag verkar stark (fysiskt alltså, psykiskt är jag lite svagare) så jag kanske är det!? Givetvis har detta skett i samband med att jag burit något, inte bara sådär ändå.....
Brukar du sola? älskar solen och värme!
Vad gör du om du får hicka? suckar för då vet jag att det återkommer flera gånger den dagen
Kaffe, te eller inget? gah......kaffe. Förut hade jag lätt svarat te men nu har jag blivit skadad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback