Försök 2

Här kommer bilderna som jag provade lägga upp innan jag åkte:

Trappen till övervåningen i nya huset. Lägg märke till färgerna; mintgrönt, lila och rost......hmmm.
24883-179
24883-180
När man kommer upp för trappen är det en söt liten bänk där man kan titta ner eller vänta på sin tur till toaletten! Återigen, färgerna???

Blivande sovrum. Samma sak här, vilka färgkombinationer! Solen skiner här in från ett av de stora fönstren på övervåningen!
24883-178

Mellan-lillasyster och kusin fick slava lite i vedboden, jag hjälpte dock också till!
Rätt så stora råttbon hittade jag, därav andningsskydden! Man vill ju inte få råttpest!
24883-177

Kommentarer
Postat av: Malin

Dom förra ägarna till det där huset hade inte så bra smak! Tur du ändrar på det!

Postat av: Marajja

Haha, ja men tanten som bodde där blev 95 år så det lär väl vara ett tag sedan hon renoverade.....=)

2006-06-06 @ 21:54:49
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: malin

ja då var det ju ganska så piffigt!

2006-06-06 @ 22:10:56
Postat av: Carrie

"Tar lite lång tid innan kommentaren registreras" Hur som helst blir erat hus fint och eldstaden ser toppen fin ut, tänk att ha en sådan. Råttpest får man verkligen vara försiktig och inte dra på sig, förståndigt av dina vänner ha skydds mask och handskar.
Angående färgsammansättningen ser jag att du har en konstnärlig ådra, längre upp i bloggen. Bilderna på blommor och natur.

2006-06-08 @ 00:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback