Rubrik.

Känns som att jag bara skirver efter helgerna nu för tiden.....
Men det är ju mest då det händer nåt skoj.
Jaja....

I fredags drog jag iaf från jobbet vid ett-tiden.
Var så jäkla trött och grinig och ville bara hem. Så då köpte jag mig en ny baden-baden och låg sedan ute i den hela dagen och halvsov. Fruktansvärt skönt!!!

I lördags jobbade jag mellan 8 och 10:30 (kul att kliva upp när jag hämtat syster tidigare på morgonen vid 02:30...)sedan blev det arbete på Näset. Röjde ut på Ladugårdsbotten och körde lite traktor! Riktigt roligt faktiskt, men varmt!!
Därefter blev det grillfest och verandinvigning hos en vän och sen åkte vi till Kälarne, en närliggande by för lite partaj. Var någon sorts
60-talskväll med öltält, musik (pappa spelade med sitt band Standards bl a) osv. Var väl inte superkul men helt OK.
Blev svintrött när vi åkte hem så jag hann somna i bilen, somnade på toaletten när jag kom hem och igår morse när jag vaknade hade jag klätt av mig på nederdelen av kroppen men ej överdelen........lite skumt......!

Igår var jag rätt matt men vi blåste ner till Sundsvall för att köpa två toalettstolar till bra pris. 20 mil i en bil utan AC och + 28 ute. AAAAHHHHHH! Fy fan vad jag led!
Lindrade dock lite när jag fick springa genom nya IKEA en sväng :-)
Tyckte det var stort, mysigt, lugnt och fint!
Kanon helt enkelt!

Sen på eftermiddagen blev det ett premiärdopp i "vår" sjö och så sjösatte vi båten!
22 grader varmt var det i vattnet!
Hoppas det blir fint till helgen, då blir det nog Wakeboardåkning!!!

Kommentarer
Postat av: Carrie

Kul, men att ni har såå varmt i vattnet redan?

2006-06-19 @ 14:18:56
Postat av: Marajja

Mmm, det blir alltid varmt fort i den sjön, Den är stor men inte så djup.
Det är perfekt!
Men jag läste i tidningen att det var 22 grader i Tranviken också!

2006-06-19 @ 14:42:28
Postat av: malin

några rapporter om mörtsjön? :)

Postat av: Marajja

Nej, är det där strax innan stugun??
Har inte riktigt koll på dom där trakterna.... ;)

2006-06-20 @ 08:12:33
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback