Bloggning....

Är fortfarande dålig på att blogga.
Bloggar ju ( i ärlighetens namn...) mest från jobbet
och där har jag riktigt mycket att göra just nu, lugnar väl kanske ner sig i slutet av nästa vecka!

Nu har jag iaf precis tagit en dusch och ska kolla på
Kronprinsessan!
Hade läst boken och tyckte den var riktigt bra så mina förväntningarna på serien var höga.
Första avsnittet uppfyllde dessa riktigt bra, tycker jag, får väl se hur det fortsätter nu!

Sen ska vi börja kolla på 24. Vi hade inte 4:an förut så jag har inte sett ett enda avsnitt.
Men efter vad jag hört så lär vi sitta som klistrade de närmsta veckorna....

Hoppas det inte är -25 imorrn, som det var idag....

Ja just det, måste ju berätta vad jag fick i födelsedagspresent!

Det blev presentkort som blev dagens paket =)
Ett på MakeUpStore så nu har jag riktigt mycket pengar att spendera där!
Ett på SPAkliniken. SKÖNT!
Ett som jag ska handla SNÖ-smycke för!
Sen fick jag en SYMASKIN!!! Så nu jädrar ska jag börja sy =)
Fick vidare en jättefin tavla som svärmor målat, som gick i......gissa.......Turkost! ;)
Fick också ganska mycket pengar, vilket verkligen behövs och lite andra smågrejer.
Snacka om tjej med tur!! Å många presentgivare!

Nä nu börjar Kronprinsessan!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback