Cool running......

Ikväll har jag och Min käraste varit ute och sprungit en liten, liten sväng.
Å FY FAN va jobbigt det var!
Märks att det var VÄLDIGT LÄNGE sedan jag sprang.
Eller konditionstränade överhuvudtaget!
Har ju bara kört yoga, promenader och lite simning på slutet.

Orkar man kanske mindre om det är kallt?? Det var nog - 15 när vi sprang. Kan ju alltid hoppas iaf....... =)
Blir nåt att bita i om jag ska springa
tjejmilen!

Pigg blev jag iaf och hjärnan blev rensad efter en rörig dag på jobbet.
Nu har jag tom tagit tag i.....tadam´ KLÄDHÖGEN ` (Tänk skräphögen i Fragglarna! SÅ respektingivande!)

Klädhögen är verkligen mitt största hatobjekt. Värst av alla hushållssysslor jag gör. Å när man väl börjar så går de jättefort så varför går jag och gruvar mig i flera veckor innan jag tar tag i den??
Jag stryker ju inte ens......
Å Markus tar hand om sin egen.....
*suck*



Kommentarer
Postat av: eremo

Åh Skräphögen Matilda!!!
Har alla avsnitt av Fragglarna, I love!

Postat av: Marajja

Jag mä!! Så bra!

2006-03-09 @ 11:05:10
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback