Lilla söta fröken fräken tadamtadam....

Solen skiner, skiner, skiner, från en blå himmel.
Å vad gör jag?
Sitter inne framför datorn..... :(

Satt ute bakom huset en sväng på lunchen och det värmde så skönt. Å några fina fräknar hann jag också få!

********************
Helgen har varit mycket bra!
Funktionärade ju på skotertävlingen i lördags, satt i sekretariatet och det gick jättebra.
Hade sen tänkt ha en lugn hemma kväll med M och hennes pojkvän som var på besök från stan (östersund). Men så blev det inte.....
Under dagen blev vi riktigt sugna på att gå ut på kvällen. Skoterförarna med familjer hade bankett och sen var det dans (!) på hotellet. Så det blev lite förfest hemma hos oss och sen utgång.
Och det var SUPERKUL!!!! Sällan jag har så roligt när jag går ut hemma så det var väldigt positivt!
Dansade som en galning ( trodde vi att vi var med i Let´s Dance, eller hur var det nu egentligen...?)
träffade en massa roligt folk och bara myste!
Sen blev det efterfest och därefter sängen.

Igår var jag av någon mystisk anledning pigg som en lärka så jag tog en promenad på 5 km till macken och köpte frukost. Sen väckte jag de andra ( M& hennes pojkvän sov över), de var inte lika pigga.......

Soligt värre var det ju igår med så vi åkte upp till huset och kollade och bara satt där på en sten och solade och surrade. Trevligt! Vill verkligen få allt klart nu och få känna att det är vårat och börja renovera!!!!!!!!

Sedan blev det lite slappning, de andra var av någon annan konstig anledning mycket trötta och dåliga =)
Efter obligatorisk bakispizza så lämnade våra vänner oss och sen var det tv-soffan resten av kvällen.

En mycket bra helg som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback