Pinsamt!

En riktigt pinsam grej hände också i Västerås.....

Klippte mig på fredag em på Kloak.
Klippning, färgning, lite inpackning av en jättetrevlig tjej. Schysst stämning var det där också med dj och ett glas vin....
Sen när det var färdigt så vill man ju givetvis handla grejer också.
Så ett wax och ett balsam från Redken blev det.
Å då blev det givetvis DYRT!
Så dyrt att pengarna på mitt kort inte räckte till.....  *skäms*
Skulle då ringa telefonbanken och flytta över pengar men eftersom jag bara sparar i fonder så måste man ha personlig service och där var det 84 i kö, 17 minuters väntetid.......och jag var sista kund. *suck*
Men då var hon så snäll så jag fick krita de 200 som fattades och gå in dagen efter och betala!
TUR!

Kommentarer
Postat av: Carrie

Brukar klippa mig i Linköping.Hittade en duktig frisörska på Ikea huset där..
Kul att du har haft trevligt.
Typiskt köer:)

2006-03-20 @ 10:24:20
Postat av: hannahsthlm

åhh..jag borde oxå gå till frisören snart..tror jag=)!

Postat av: eremo

oj vad pinigt. hur mkt svettades du? :)
gulligt av henne att ge dig krita.
men nu vill jag se resultatet.

2006-03-20 @ 20:38:33
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Marajja

Carrie: Det är ju synd att man hittar bra frisörer så långt bort.....!

Hanna: Alltid nice att gå och klippa sig! Man känner sig så fräsch efteråt =)

Eremo: Ganska mycket.....Supergulligt! Resultat kommer så fort jag hinner!

2006-03-21 @ 08:44:59
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Carrie

Så här på vårsidan vill man fräscha upp håret.Helst en helrenovering:-)
Hur går det med nya huset?
Kanske jag svängar förbi till sommaren om jag har vägarna åt R...a till.
Vill gärna se Thailändska paveljongen vid tillfälle.Ska bli kul.

2006-03-23 @ 16:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback