Trött i huvudet....

är jag idag. Inte sovit så riktigt bra på några nätter...=)
Haft en supertrevlig helg i Västerås iaf!

Lite shopping (visar mina inköp senare), klippningen som blev mycket dyr men som jag blev mycket nöjd med! Kanske blir en bild på det med.

Middag på Tabasco, blev tapas, var väl ingen dunderhit men mycket trevlig iaf.

Sminkkursen var suverän!!!!!!!!! Fasen vad nöjd jag blev! Jag var verkligen riktigt snygg efteråt, tyvärr har jag inga bildbevis. Ni får tro mina ord! ;)

På kvällen blev det party hemma hos P och därefter utgång.
Vi hade riktigt riktigt roligt!!! Dansade massor och drack goda drinkar och avslutade med grillmat!

Igår var det tre trötta tjejer som åkte de 45 milen hem igen.....=)


Kommentarer
Postat av: kickan

hallå hallå! Hur hade ni det i västerås? synd att det inte blev kort på sminkningen, hade varit kul att se!!

2006-03-22 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback