Annars då??

Händer mest ingenting.
Är fruktansvärt trött på myndigheter!!
Lantmäteriet verkar vara det segaste som går att uppbringa!
VILL ATT HUSET SKA VARA VÅRT NU!!!

Annars är det festplanering som gäller. Och ikväll måste jag färga håret, utväxten är längre än längst snart.
Och klippa Markus. Och åka inlines, tror jag. Och, hmmmm, säkert nå mer också!

Å så vill jag komma i mina fornarinjeans. Dom är faktiskt jättesnygga framifrån, dock inte i rumpan......
Vet att för ca 10 kilo sedan var dom lite bättre. :(
 Dagens I-landsproblem ;-)

Kommentarer
Postat av: maribah

Ja, snacka om i-landsproblem.. Inte lär det vara ett u-landsproblem iaf. ;) Huvva! Nu ska vi inte tänka på sånt....

Postat av: Marajja

Nä.....

2006-05-12 @ 08:34:24
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback