Bla, bla, bla.....

God morgon!

Ännu en strålande dag och vi (förmodar att även ni som läser detta) måste "tvingas" sitta inne.
Vad gör man inte för pengar?
Vi hade en intern undersökning i min lilla grupp på jobbet här alldeles nyss. 4 av 4 vill gärna vara arbetslösa just nu. Fast så kom jag på att arbetslös vill jag absolut inte vara, men kanske ha semester eller vara miljonär. =)

I övrigt så höll jag min uttänkta motion igår!
Har även cyklat t o f jobbet idag och nu ska jag försöka se till att det blir så hädanefter.
Tar trots allt bara 10 min.......

Idag är jag iklädd:

* Ljusa uppvikta jeans
* Vita ballerinas med blommor, från Indiska
* Gult, långt  ribbat linne med tryck i brunt och orange, som jag fyndade på Stadiums utförsäljning i helgen
* Vit skjorta, slarvigt knäppt, över.
* Hårband!

Känns helt skumt att börja handla hårgrejer. Typ bättre shampon, hårspännen, hårband (ett sånd där med resår bak och som är brett fram, svart med paljetter) och det som fattas just nu, gummisnoddar.
Har ju liksom inte haft långt hår på 15 år.....

Kommentarer
Postat av: maribah

Jag vet vad du pratar om.. Jag är inte heller direkt van med att ha längre hår. Men iofs så orkar jag inte göra nåt med det så ofta heller. :D Sätta upp det när man är hemma.. Men jag passar verkligen inte i uppsatt hår!! Haha. Dagens i-landsproblem.

Postat av: Agneta

Visst är det svårt att hitta på rubriker ibland? ;-)

2006-05-09 @ 12:37:10
URL: http://atomflickans.blogspot.com
Postat av: Marajja

Maribah: Verkligen ett ilandsproblem =)

Agneta. Hahah, svårt som f-n!

2006-05-09 @ 12:42:14
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Malin

Jag rekommenderar piprensare. Hihi. Ibland är det roligt med afro! Tror nästa jag måste ta en bild på mig själv

2006-05-10 @ 08:41:53
URL: http://lillstumpans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback