Dagens vikt

Ja veckans resultat är:     - 0,8 kg. = Godkänt.
Känns bra, känner mig faktiskt fastare i kroppen! =)

Veckans träning har sett ut så här:

* Förra fredagen: Inget, blev grillning!
* Lör: 1 tim yoga med vår underbara instruktör, 30 min cykling
* Sön: 70 min stavgång, 30 min cykling
* Mån: 45 min intervallträning (jogging, gång) 20 armhävningar, 60 situps
* Tis: 1 tim yoga, cykling 2*10 min, tror inte jag räknar med den....
* Ons: Vila
* Tors: 30 min inlines, 20 armhävningar, 70 situps, 45 min promenad
* Idag hinner jag nog inte med nåt....


Höll inte riktigt min deal att göra situps och armhävningar varje dag..... Men de dagar jag yogat kommer jag nog inte köra nån styrka för det tycker jag är styrka så det räcker. Definitivt!

ja nu är det en utmaning i helgen igen, en fest.....*suck*
Ska försöka att bara flippa ur på lördagen och sen äta som vanligt dagen efter. Så vi får väl se nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hejja Maria! Det är en alldeles lagom viktnedgång för en vecka.

När man är på fest är det svårt att hålla igen, och man kan ju absolut inte dra ner på det man äter på dagen för då kan det gå illa... Du fixar det!

Postat av: Marajja

Håller med!
Ska inte hålla ner på dagen, ska grilla korv =)
Tack!
Kram!

2006-05-12 @ 16:06:54
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback