Dagens vikt

Blir det inget med!
Kom inte på förrän jag kom på jobbet att det är fredag idag så den får bli någon annan dag!

Träning denna vecka har det varit lite si och så med......

* Fre 12/5: Ingenting, jo iof bar en massa ved ganska långt så lite styrketräning blev det.
* Lör: Fest
* Sön: Nope
* Mån: 65 minuter promenad, 20 armhävningar, 70 situps
* Tis: 2 timmar risdragning (ris = sly = björk, sälg, al osv...), 20 armhäv. 70 situps
* Ons: 45 minuter promenad
* Tors: 1,5 timme risdragning, 20 armhäv. 70 situps
* Idag: Blir det yoga för nu åker jag snart på yogautbildning tills imorrn!!

Å sen imorrn är det fest igen.....här på jobbet och jag ingår i festkommitteén så det är bara att parta loss.
På söndag ska jag jobba kl 12.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Var har du tagit vägen vännen?

Hoppas att du hade en bra helg, snart är det dags igen :-D. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback