Del 1

Helgens trevligheter vara nu till ända, endast veckans vedermödor kvarstår.
Eller nåt....;-)

Kalas har det ju varit i helgen!
Två 30-åriga pojkar har vi firat.
Från morgon till kväll!

Började på lördag fm med samling vid toppen av slalombacken. Dit kom det två pojkar, på olika sätt, ditlurade med olika lögner, som blev mycket överraskade!

Sen körde vi femkamp; irländsk julafton (finns det nåt roligare att titta på?), skidåkning (alla fem på två plankor)  bollkastning, pungboll (med ett crocketklot i en strumpa fastsatt i ett snöre bakom dig ska man få en fotboll framåt runt en kon, juckande rörelser krävs....) och tipsrunda. Lite grillkorv satt fint efter detta!

En paus fram till kl 17:30 då de sista förberedelserna grejades.
Kl 18:30 satte jag mig i pappas stora amerikanare och hämtade födelsedagsbarnen. Ännu en överraskning väntade då för de hade ingen aning om vad vi skulle göra, vi hade inbillat dem att vi skulle på pizzerian och käka....
Men så var icke fallet utan fest med tvårättersmiddag, spex, livemusik (där en av pojkarna själv var tvungen att spela)och disco för 53 personer väntade!

Superkul blev det och jag tror det blev en mycket uppskattad dag!!!
Jag hade iaf jäkligt skoj!

Klädsel blev:
* Nya svarta skjortklänningen
* Beiga stövlar
* Plattångat hår med utvikta toppar
* Turkos sjal

Fick precis en komplimang levererad från ett av födelsedagsbarnen, han hälsade att hans mormor (!) tyckte att jag hade blivt så fin och var så fin i håre å hade så fina ögon!
Gör en ansträngning och försöker suga åt mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback