Direkt från Vendettanbettan:

 

Bobbys öde upprör!
Med rätta, milt uttryckt.

Men jag vill inte hedra Bobby med en ros.För den dör också.
Jag tänker sätta på mig en SÄKERHETSNÅL, väl synlig som en brosch.
En säkerhetsnål, som en symbol för barns rätt till säkerhet i vårt samhälle.

Stor eller liten säkerhetsnål, det avgör du själv, har du samvete att inte anamma detta upprop?Vi bloggare har en viss genomslagskraft, utnyttja den till detta goda syfte


Sprid detta vidare!

Update: Detta budskap startades alltså av
Vendettabettan.



Kommentarer
Postat av: Carrie

Så tycker jag också.

2006-05-11 @ 14:54:36
Postat av: Marajja

Det är så sjukt att man knappt vill läsa om det, eller kan det till sig!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback