Här är jag!

Lite bloggtorka sådär bara.......

Helgen var trevlig, yogakurs fre-lörd, ganska så jobbigt! Känner mig mör i kroppen fortfarande!

Festen då......

Vi hade, kvällen till ära, Sverige och schlager tema.

Femkamp först där lagen hette efter kända schlagerartister.
Tipsrunda med frågor om sverige och melodifestivalen.
Långbord
med blå och gul dukning och mycket sverigeflaggor.
Lagen fick givetvis framföra en låt med deras artist till karaokemusik.
Trubadurer.

Snabb titt på esc för att se Carola och finalen.
Sång, disco, god mat och dryck och jäkligt jäkligt roligt!!!
En kanonfest helt enkelt!
Blev dock en ganska så tidig kväll för mig då jag var så jäkla trött!.

Sen har det bara rullat på, yogade och städade igår.
Växlat pengar idag och ska sen yoga och packa och städa lite mer.
Imorrn kväll halv tio åker vi ner till Arlanda.

Torsdag morgon kl 06:45 går planet till Chania!!!!!

Längtar nåt enormt just nu!
Ska bli så fruktansvärt skönt!!!!

Kanske återkommer med lite ny energi till bloggen sen....

Markus Vi har köpt en traktor förresten !? Så nu är man stolt ägare till en Volvo BM 400 från 1967. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh vad härligt med en utlandsresa! När man känner sig allmänt less och dassig brukar det hjälpa. Ni kommer att ha det underbart skönt.

Hihi, en traktor är inte helt fel ;-).

Postat av: eremo

fasen ni kommer att få det så jäkla gött!
såg du min länk till Lena PH´s låt? jag hoppas det
kram banan

2006-05-23 @ 16:57:48
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Marajja

Känns verkligen helt underbart!!
Aaaahhh, vill åka NU!

Såg länken eremo! Tack tack!

Ja nu ska jag lära mig köra traktor, vi får väl se hur det går.... =)

2006-05-24 @ 08:32:39
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback