Mat/hälsofundering....

Apropå det här med fest.....
Jäklar vad matintaget förstörs, för mig iaf, i flera dagar pga det.

Först så blir det ju ett jäkligt stort intag av kalorier själva festdagen. Alkohol är verkligen inte nyttigt.....Sen kanske man pular i sig några snacks till också.

Sen dagen efter är det ju bara salt och flott mat som lockar...

Å sen så var jag tom på tisdagen superhungrig och sugen så då blev det en stor portion pasta med gräddig skinksås till lunch och en popcornskål på kvällen. (var dock duktig då och nallade inte i Markus chipspåse, jag som annars är en stor chipsjunkie!)

Summa sumarum tre "förstörda" matdagar pga en fest.

Men den här gången var det värt det! =)

...........................

Update: Nu fick vi smörgåstårta på jobbet.......;-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskade vän... här hittade jag dig hux flux när jag satt och letade... vad häftigt!!! Vad kul att du delar med dig av en bit av dig själv...
OKej...vill bara sluta med att kommentera en sak!
Du ska få 2 kopmplimanger: DU ÄR VACKER & INTELLIGENT!!!!
Ville bara säga det... för det är sant!
ja.. det var verkligen lustigt att jag dök på dig!!

Puss/Hanna Panna

2006-05-04 @ 12:52:43
Postat av: Marajja

Hello!

Hmmm...känner ju två Hanna men antar att det är du Svenne? ( Å om det inte är det gäller samma för dig Sthlmshanna!)
Ja de var ju lustigt! Har ju som inte sagt till så många att jag har en blogg.....=)
Men du är så välkommen!!

Å Tack tack.......! Håller på lär mig att ta till mig de positiva sakerna. det är ju inte så lätt....

PUSS Gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback