Mera listor!

Tio första:
Första bästa kompis: Pia, 2 ½ år
Första bil: Pappas audi
Första kärlek: Hmm, Fredrik kanske på mellan?
Första husdjur: Katten Mojjan
Första semester: Förmodligen sthlm, Lidingö
Första jobb: Plockade jordgubbar
Första köpta skiva: oj, LP förmodligen Europe (liiite inspirerad av de äldre pojkkusinerna....)
Första riktiga kärlek: Hmmm, förälskelse Jompa, kärlek Markus.
Första piercing: Piercade navel i 20-årsåldern men har inte kvar den
Första konsert: ? KOmmer ej ihåg. Första "riktiga" var nog Smashing Pumpkins
Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Ett glas rosévin
Sista bilfärd: Från lunchen kl 12:00
Sista filmen du såg: såg några minuter av nån Star Wars film igår....
Sista ringda telefonsamtal: En kollega i sthlm som ej svarade
Sista bubbelbadet: Hmm, sist jag var på SPA. Är det ett år sen?? Kanske...
Sista spelade CD: Bill Withers i bilen
Sista kyss: Markus igår
Sista gången du grät: I förrgår.
Sista måltiden: köttfärslimpa och potatis

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? hur då? Stämt träff eller ?
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej.
Varit på tv? Ja. sådär i bakgrunden.....
Fått ditt hjärta krossat? Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej.
Haft ett one night stand? Ja.
Busringt till nån? Ja, när jag var mindre. Fast det var alltid nån annan som ringde, jag bara lyssnade =)

Sju saker du har på dig:
1. Trosor
2. Bh
3. ballerinas
4. jeans
5. hood
6. klocka
7. glasögon

Sex saker du gjort idag:
1. duschat
2. åkt bil till jobbet
3. haft festkommité möte
4. bloggat
5. vägt mig
6. en massa arbete!

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Sängen
2. markus ;-)
3. min bil
4. mina glasögon, livet blir så mycket lättare...
5. vår blivande gård!!!!

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Markus
2.
3.
4.

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Alla årstider. Men det är grymt skönt med sommar.
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör.
1. Skaffa barn
2. Gifta mig

En sak du ångrar:
1. Att jag aldrig säsongsjobbet i Åre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback