Nä nu får det vara nog!

Nu tycker jag att jag har gjort mitt på jobbet idag. Får dock inte gå förren (heter det förren eller förrens, förresten?) om 13 minuter.
Har suttit i en växel hela dagen idag. Fasen vad man känner sig som en papagoja då!
Tyckte att det här med växel skulle vara rätt skönt som omväxling, å det är det väl men inte en hel dag!
Dessutom inte måndagar! Tror ni det ringer mest av alla dagar på hela veckan då eller?
JA.

Har bjudit min man till en dejt på den lokala pizzerian, med det missvisande namnet "Kaffestugan" (?), när jag slutar.
Tror vi ska inmundiga en sallad på uteserveringen!!
Sen ska vi möta upp det glada gänget som håller på att planera helgens 30-årsfest!
(Hoppas nu att ingen av 30-åringarna har hittat till bloggen. Då får Ni låtsas bli överaskade iaf på lördag!)

Sen tror jag ta mig tusan jag ska ut och springa. Jag känner suget i kroppen. Helt allvarligt, alltså!
Å kanske avsluta det , med de 20 armhävningarna och 50 situpsen.



Kommentarer
Postat av: Carrie

Toppen väder och det var inte dåligt...20 armhävningar + 50 situp.

En timmas rask takt, första jag ska göra i morgon.

Mvh

2006-05-08 @ 19:28:01
Postat av: Johanna

Det heter förrän!

Postat av: eremo

haha ja det heter förrän.
bra jobbat med situpsen o armhävningarna. wohoooo

2006-05-09 @ 11:39:28
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Marajja

Carrie: Gick det bra med din promenad idag??

Sis: Aha då vet jag! =)

Eremo: Mmm, nu kanske jag kommer ihåg det. Ja, kände mig nöjd igår kväll efter sprig/gåtur och lite styrka! Det som är så skönt är ju att man känner sig så fräsch dagen efter också!

2006-05-09 @ 12:32:31
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Carrie

Ja visst, bäst till morgonen.
Härligt med fågelkvitter.

2006-05-09 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback