Skicka tillbaka!

Fick ju HM-beställningen förra veckan men som vanligt blev det ju inte riktigt rätt.

Klänningen jag beställt satt ungefär som de klänningar Anna Book hade i Let´s Dance.
Sådär tajt långt ner på höften så man ser ut som en säl. Inte bra.

Sen så var pilotbrillorna humongous!!
Fruktansvärt stora helt enkelt så de får också åka tillbaka.

Linnet och boleron får stanna.

Gudrun Sjödén linnet som jag beställde var helt OK. Långt och lite tajt.
Pisskälkarna passar oxå.
Vet alla vad pisskälkar är förresten?

Summa sumarum fattas det fortfarande en klänning i min garderob.
Och ett par walkingskor.

Ska till Östersund imorrn för diplomering på barnyogakursen
så något av dessa plagg kanske får följa med hem.

Apropå det så är jag verkligen inte sugen på att åka bil 20 mil tor till Östersund imorrn när det är så jäkla fint väder.
Jag vill vara ute. På Näset. Och renovera hus!  ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessica M

Hej Maria!
Kul blogg! Mycket välgjord och superrolig att läsa.
Har du möjligtvis en mejladress som jag kan nå dig på?
Kramkram

2006-05-05 @ 13:14:27
Postat av: Maria

Hej Gumman!

Adressen är förnamn.efternamn@företagsnamn.se

Förmodar att du vet vem jag är och att du är den jag tror!

Roligt att du gillar bloggen!
Kram!

2006-05-05 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback