Tillfälligt avbrott!

Det är vad det blev efter denna helg. =)

En riktigt trevlig helg med bra väder och trevlig sysselsättning.
En fest på sista april tock mig dock ur balans för en stund......
Vi hade otroligt roligt men jag tror nästan jag var lite berusad på morgonen den 1:a maj.....
Blir ju aldrig dålig men den dagen var jag nog och nosade i närheten på det som många andra drabbas av ;-)

Sen har jag bara varit trött men nu har jag hämtat nya krafter!

Igår var det körsång och promenad dit och hem, vädret är ju så jäkla kalas!
Sen var jag lite snäll med min bil och svidade om till sommardäck med fina fälgarna!
Nu behövs det bara en tvättning och lite dammsugning så är pärlan som ny ! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback