Bättre dag idag!?

Idag startade iaf bilen. Snälle svärfar kom med batteriladdaren igår. Kom även och tog bort den imorse och startade bilen, även fast jag hade klarat det själv....
Han är söt han!

Fick HM-beställningen igår. Velourdressen var hur skön som helst.
Jag frös så mycket igår så jag har faktiskt sovit i den inatt.......superskönt!

Men sen är det första gången något blivit fel i beställningen.
Hade ju beställt svarta örhängen men dom kom i vanlig genomskinlig "strass". Men det får väl gå.
Sen hade jag ju beställt en väska men på den var dragkedjan trasig!!
Så den får åka tillbaka och jag beställer nog ingen ny heller.
Tror jag måste "prova ut" en ny väska.

Funderar på en sak, om en sak är trasig måste man ändå betala returavgiften??

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker nog att H&M borde stå för frakten men det kanske dom inte tycker själv!

Postat av: Laura

Hmm, har ett vagt minne av nåt liknande hänt mig (de skickade ett linne i fel storlek) och då behövde jag INTE betala returavgiften (ringde dock och frågade om just det, nojig med såna där "principsaker" ;D). Minns inte om pengarna gick tillbaka in på kontot eller om det blev "innestående" pengar men slapp iaf betala. Dessutom fick jag 50 kronor rabatt på beställningen efter pga deras misstag. Det var bra service tyckte jag :). Bra att velourdressen var mysig iaf, också lite sugen på en sån. Kram & ha en bra dag!

2006-11-16 @ 15:53:02
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Marajja

Hmmm, vi får väl se vad som händer då....!

2006-11-17 @ 15:43:13
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback