Bla bla bla

Imorrn kommer Markus hem!!!!

Fy f-n vad jag har längtat. Det har liksom känts i hela kroppen.
Helt sjukt egentligen, han har ju bara varit borta tio dagar men det räcker för mig.

Eller som han uttryckte det imorse på sms: Sista dan! Känns som om man ska mucka från kåken typ och få komma hem till sin älskade familj! Längtar!

Å det värsta är att han ska iväg igen. På tisdag. 10 dagar till. *suck*
men men, får väl tänka på att det finns de som har det värre. Mycket värre.
Samma som jag tänkte när jag gick på stan i lördags och kände mig fattig. Kom på att de finns de som är fattigare. Bra mycket fattigare. Synd att det är så sällan man tänker så......

Shoppade iaf en psykedeliskt mönstrad tunika på hm, i lila och rosa och svart typ.
Sen blev det till slut ett par byxor. Mörkgrå randiga kostymbyxor.
Finns inga byxor som passar mig. När de är lagoma i rumpan är de förstora i midjan och typ 7 mil för långa. Så även dessa. Ska väl sy upp dom.

HM i sundsvall hade dom gjort om sen jag var där sist! Nu var det jättebra!! Stort och en massa kläder!
Sen hade Zara öppnat men det var så jäkla mycket folk där och lite dystra färger tyckte jag.

Annars var jag och syrran på bio, såg "Djävulen bär Prada". Helt OK tycker jag. Hade ju glömt hur boken var och det var nog bara bra.
Sen såg vi "Rika vänner" med Jennifer Aniston på dvd och käkade ca 8 hg godis (eller vi fick faktiskt inte i oss allt). Det var en riktigt usel film tycker jag. Borde lärt mig vid det här laget att de flesta filmer som fått jättebra kritik gillar inte jag!

Sen fikade vi på Waynes. Hutlöst dyrt! Men god smoothie.
Sen sportade jag en sväng på IKEA i Birsta innan jag åkte hemöver på söndan. Inhandlade lite julpapper och gick runt och svettades. Hade alldeles för mycket kläder på mig (hade jag för övrigt hela helgen).

Nu tror jag att jag håller på att bli förkyld. Snuvig och nyser hela tiden. Inge skoj. Vill inte och har inte råd med det!

Kommentarer
Postat av: eremo

"Rika vänner" var verkligen urusel. Jag blev så himla himla besviken då den är fylld med massa bra skådisar. Skitfilm!

2006-11-07 @ 14:40:24
Postat av: Marajja

Ja en riktig skitfilm!
Dom pratar ju bara å sen tar den slut.....

Postat av: tesselitess

hej hopp din buse!
jaså du har fastnat i blogg träsket??? ha ha din buse varför har du inte sagt att du har en sån här??? ska vi ta en promenad på torsdag?? kam å tjo

2006-11-07 @ 19:14:56
Postat av: Malin

Tänkte bara meddela att jag är på banan igen

2006-11-07 @ 21:19:18
URL: http://jamtlandstaus.bloggagratis.se
Postat av: Laura

Å va härligt att du får hem din karl :). Själv får jag vänta till nästa vecka på lördag men då kommer han också hem för att stanna. Inget mera Kalmar, jippie!

2006-11-07 @ 21:21:22
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Marajja

Tessan! va kul! Jo men jag sa ju det när jag sa att jag hittat Åsas! Jo det blir ju lite bloggande mellan varven på jobbet.....Promenad låter bra!
Broddar på kanske??? Kram!

Malin OK!

Laura: Va skönt! Då kan man ju stå ut! Kram!

2006-11-08 @ 08:16:35
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback