Brrr

Idag bangade även jag morgonpromenaden!
Kroppen har inte skaffat sig tillräckligt mycket päls än för 20 minusgrader.
Förhoppningsvis blir det imorrn istället!

Igår var jag och hälsade på familjen F-N.
Mycket trevligt!
Vi drack glögg och fick världens godaste kardemummabullar!!!!!
Sen gosade jag givetvis med W, snart 5 mån. Hon är så jäkla mysig nu och så blir hon alltid jätteglad när hon ser mig! Så mysigt att få världens smajl från en sån liten krabat!
(Och det är inte så vanligt, många barn brukar gråta när dom ser mig, vet inte om det beror på glasögonen eller vad det är....)

Jag har ju förresten glömt att berätta att jag blev av med mitt kontokort i lördags i Åre!
Vi var och fikade på Holiday Club och när jag betalat så la jag bara kortet på brickan och tänkte att jag stoppar det i plånboken sen. Men det glömde jag ju givetvis.
Sen så gick vi in på klädbutiken som ligger där och jag skulle köpa en mössa. Men när jag ska betala så har jag ju inget kort. Rusar tillbaka till platsen där vi satt och där står brickan kvar på bordet. Runt bordet sitter tre ynglingar. Frågar om dom sett kortet och den ena killen svarar ja. Så jag frågar vart det är. Då pekar han på killen mitt emot och säger "fråga han". Så jag gör det men han påstår att han inte allllls sett nåt kort. Näha, vad konstigt tycker jag, kille nr 1 har ju sagt att han sett det. Men då blir han osäker och säger "att han kanske sett det". Kille nr 2 frågar då om jag tror att han snott det och då känner jag att loppet är dött.
Går till kassan och frågar om dom sett det men nä. Under tiden jag gör det så drar dom tre yngligarna.
SJÄLVKLART SÅ TROR JAG ATT NI SNODDE DET!!!!!!

Spärrade kortet hyfsat fort så jag tror inte att dom hann handla något på det!
Så nu kanske jag lärt mig en läxa.....

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack för kommentaren i min blogg, tyvärr har jag inte fått internet förrän nu så därför har jag inte svarat. Det är inte att jag är dryg eller så :)
Såg att du också gillar inredning, ska genast läsa inläggen som handlar om det.
Och nedrigt av killarna att neka, de är ju så skyldiga!! Hoppas de inte hann använda kortet....
Ha en fin dag!
//Rebecka

Postat av: johanna

gud vilken tur att inte jag följde med, då hade vi nog suttit i finkan för misshandel nu!

2006-11-02 @ 10:33:29
Postat av: Marajja

Rebecka: Hej! Trodde du hade lagt ner bloggen eller nåt. Vad kul att du är tillbaka, ska bli spännande att se bilder från huset!! Detsamma!

Johanna: Mmmm, vi sa det sen, tänk om vi hade haft några killar med oss, dom hade säkert inte varit lika lugna och snälla som vi...
Men det hade ju alltså räckt om hade varit mä ;-)

2006-11-02 @ 11:22:39
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Laura

Men vilka små skitungar! Tur att du hann spärra det iaf. För inget hann försvinna va? Sånt där är så trist, inte bara att de beter sig så utan att de är så dåligt uppfostrade. Hyfs och ärlighet får man ju faktiskt hemifrån men det verkar inte ha vart så prioriterat på alla håll :/. Vilken mysig kväll ni verkar ha haft igår, babylängtan blir allt större förstår jag ;). Har magen börjat synas nåt förresten? Kram!

2006-11-02 @ 12:08:16
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Marajja

Laura: Kollade med banken och de skulle hålla koll om det kom ett uttag på annat än det jag uppget. Så det borde nog inte försvinna nåt! Du har så rätt, bebislängtan växer;-) Dock inte magen! Kanske lite lite men inget som syns än. Tydligen ligger bebisen ganska långt bak och då tar det längre tid innan det syns nåt! Kram!

2006-11-02 @ 12:22:18
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: malin

Du kanske får puckelrygg :D

2006-11-02 @ 12:25:53
Postat av: Marajja

Malin: Hahaha :D

2006-11-02 @ 12:45:27
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback