Finfest!

Nu är det iaf bestämt att vi ska åka ner på bröllopet!!
Bussbiljetterna ÄR bokade!
Å inte nog med det, de snälla svärföräldrarna bjuder på resan!?
Å sen har brudens föräldrar två (!) vindsvåningar på Kungsholmen just nu så boende skulle också lösa sig!
Mera pengar att shoppa för..... ;-)

Bruparet önskade sig en fest med lite balstämning och man fick gärna vara klädd i svart, grått, rött eller vitt.
Passar mig utmärkt!
Roligt med ett färgtema, tycker jag!

Det värre är väl att jag inte kan införskaffa några kläder förrän veckan innan, jag vet ju inte hur stor jag kommer vara!

******************

Igår var jag och hälsade på mamma T och lilla W. Hon är så go och då längtade jag grymt mycket tills vi har en alldeles "egen" liten!

Kommentarer
Postat av: Laura

Va kul att ni ska åka :). Och vad roligt med färgtema även för gästernas klädsel! Och lättare också så slipper folk oron för färgval. Just vitt, rött och svart är ju sånt som folk ofta vill bära men som man är osäker på till just bröllop. Och två vindsvåningar på Kungsholmen! Nu blir jag allt lite avis på det paret, jag har ju inte ens en ;).

Postat av: Susanne

Skoj att få åka på bröllop! Se till att ha hyfsat vattenfast mejk! Iaf om du är som jag och börjar böla över det lyckliga brudparet och den romantiska tillställningen!! ;-)

2006-11-22 @ 23:00:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1977/
Postat av: Marajja

Laura: Mmmm, superkul!!!! ja precis, inga "klassiska" bröllopsfärger men såna man gillar!
Ja paret har ju inte det, men brudens föräldrar. + hus i spaneien och i Trosa.....*suck*
Men den ena vindsvåningen ska säljas, men jag tror den är lite dyr.....

Susanne: Jag har bara varit på två bröllop i vuxen ålder och det ena (syrrans) framkallade mååånga tårar. Så vi får väl se. Ska lyda ditt råd iaf!

2006-11-23 @ 09:37:47
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback