Glöggoman??

ÄNTLIGEN snart helg!
Den här dagen veckan har varit sjuuukt lång!!!

Snart blir det middag som finns kvar sen igår, lax & klyftpotatis, sen tror jag att jag ska basta!

Sen blir det givetvis IDOL och till detta blir det:



Drack den där glöggen igår (utan socker) och den var supergod!!

Sen blir det nog lite tycka-synd-om-mig-själv också. Längtar ju efter min älskling!!!!

Resten av helgen får jag se vad jag gör. Har inga planer. Väder och humör får avgöra.

Men ha en trevlig helg alla supertrevliga människor runt om i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Låter mysigt det där, Glögg och jordnätsringar :) Smakade det bra?
Själv e man krasslig, och maten smakar liksom inget bra då eller hur? Fast man e hungrig... :)
Ha en fortsatt bra kväll!
*kram*

Postat av: Carrie

Önskar dig en trevlig helg!
Otroligt gott med glögg.Tänker testa den vita i år.Har hört att den ska vara god.

Mvh

2006-11-17 @ 22:53:16
URL: http://blogg.passagen.se/karenina771
Postat av: Marajja

Ja, det var gott, det var jordnötter, inte ringar :)
Nä då är det ju inget som smakar nåt! Tråkigt!
Hoppas din kväll var bra oxå!

Tack detsamma, Carrie. Mmm,det är supergott. har faktiskt inte heller testat vit. har hört att den ska vara lite sötare men jag vet inte....

2006-11-18 @ 10:29:42
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Reebcka

Sorry, my bad! Kollade inte ordentligt på bilden :) Bilderna med snön är underbara, kan nog bara drömma om sån vinter här i Göteborg.... :/ Ha en fin dag! kram!

2006-11-18 @ 15:23:04
URL: http://veronna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback