Här kommer den!

*Önskelistan*

Presentkort på samma underklädesbutik som ifjol
IDOL-spelet
Ryggsäck
HELA VARMA vantar
HANDSKAR, de hade jättefina hos Whalbergs!
Alvar Alto vas i Petrol
Menu skålar
Pappelinamatta  den rödblå minsta strl
SPARK
LÄNGDSKIDSPAKET
Mobiltelefon utan abonnemang (min fungerar inte så bra längre....)
Fårskinn, både grått och vitt
Presentkort på Flatmo´s och IKEA
Prenumeration på MAMA och FAMILY LIVING
Säsong 1,2 & 3 av Sex and the City
Säsong 1 av Grey´s Anatomy
Skivor: Marit Bergman "I think it´s a rainbow" & Deportees "Damaged goods"
Parfym: Jadore Dior och Amor Amor av Cacharel
Ny stekpanna. Gärna IKEA 365+

Det var allt så länge.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men fy bubblan! Den där mobilen har ju jag och jag betalade 2300:-. Nu blev jag ledsen i ögat.
En spark kan du få köpa av mig. Har en jäkligt fin en en..jag har den "avställd" på Överamra. I övrigt tror jag nästan jag ska sno några grejor från din lista, den var bra. Surprise att jag härmas!

Postat av: Laura

Visst är det kul med önskelistor :). Och vad bra grejer du hade på din! Jag brukar alltid ha svårt att komma på nåt när fok ställer frågan "vad önskar du dig" men med en lista blir det ju så mycket lättare. Ha en kul helg tjejen!

2006-11-17 @ 13:59:32
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Marajja

Malin: Vad tycker du om den då? Jag tyckte den lät bra jag å till ett hyfsat pris.... Hmm, får jag ingen spark så är jag spekulant på din! He gär it na!

Laura: Superkul! Jag kommer nog aldrig bli för gammal tror jag....:)
Ha en bra helg själv!!!

2006-11-17 @ 15:42:23
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Malin

Funkar finemang, men jag har ju fortfarande inte lärt mig hantera ericsson..är en samsungoman!

2006-11-17 @ 16:56:05
URL: http://jamtlandstaus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback