Helg!

Snart är det slutjobbat för denna vecka!

Vi ska nämligen åka till Östersund för lite "konferans" med mitt team idag.
Efter att vi konfererat lite ska vi gå på
Gamla Teatern och se Ständut Blakks show. Till detta givetvis mat. Ska bli superkul!
De flesta sover kvar på hotell men eftersom Markus kommer hem ikväll så åker jag hem!
Vill ju träffa älsklingen!

(Huu,kom precis på en pinsam sak som hände mig på GT en gång....Jobbade extra som servitris och på kvällen när vi hade diskat och så, skulle jag köra ner en hög vagn full med backar med glas i källaren. I köket, mitt framför kockarna kör ena hjulet ner i avloppet och hela vagnen med glas välter!!!!!! Ganska många krossade glas blev det. Oj, sa restaurangchefen lite bekymrat. Det här var ju alla snapsglas vi hade.....jag dog av skam men behövde inte ersätta något....)

Resten av helgen är full av aktiviteter.
Imorrn på dan har jag tagit ledigt sen är det Yoga"workshop" på kvällen. Vår yogalärare från Östersund kommer hit och håller kurs för "våra" yogaelever. Den fortsätter på lördag morgon och vi är väl klara på eftermiddagen nån gång.
Sen på söndan är det körsång med start halv fyra. Det är "kontraktsdag" så alla kyrkokörer i hela "kontraktet" ska sjunga tillsammans. Kommer nog bli pampigt!
Men lite tid för att pussas blir det!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carrie

Hoppas du får en trevlig kväll, men det får du säkert. Kan vara rätt slitigt och jobba på resturang. Har en som som varit i branchen sedan han var 14 år, kock, bartender mm. Nu har han bytt till ett annat jobb inom byggnad.
Om yoga är jag jätte nyfiken, kan du inte berätta lite vad ni gör och effekterna av träningen.

Mvh

2006-11-23 @ 18:10:21
Postat av: Carrie

ps, har läst på lite till sidan du länkade till.

2006-11-23 @ 18:13:35
Postat av: Susanne

Ojoj! Jag håller nog på att bli gammal, för jag blev trött bara jag läste om alla inbokade aktiviteter! ;-) Men det lät ju himla kul också! =)

Postat av: eremo

ville tala om att jag är tillbaka

2006-11-26 @ 13:08:26
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Malin

Men berätta då, kvinna. Hände det nåt kul i helgen?? Jag har ju inget liv själv så jag måste förlita mig på andra :)

2006-11-27 @ 10:56:41
URL: http://jamtlandstaus.bloggagratis.se
Postat av: Marajja

Jag är så jävla less idag så jag orkar inte!
Yogan var rolig och skön. Sången var tråkig och dryg. Den tiden av helgen som inte varit sysselsatt har jag varit spyle. Vet inte varför!

2006-11-27 @ 13:55:33
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Malin

har inte du varit kär i helgen???

2006-11-27 @ 15:20:32
URL: http://jamtlandstaus.bloggagratis.se
Postat av: Marajja

Jo, men vi har ju knappt hunnit träffas!

2006-11-27 @ 16:04:20
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback