Lite HM-shopping.........*visslar*



* En mysdress. Har faktiskt inga kläder att mysa runt i. Ska vara Markus gamla joggingbrallor då som han skäms över att jag har på mig bland folk!

* Lite smycken. Alltid bra att ha!

* En väska. Jag är ju som ingen väsktjej (fast jag skulle INTE tacka nej till en Mulberry Bayswater!) men nåt bör man ju ha att frakta sina prylar i och eftersom jag har spillt spenatsås i min tidigare väska så behöver jag en ny. Det blev denna fast i brunt. Ska bli spännande att se hur den ser ut i verkligheten!

Beställde även lite julklappar.....  :D

Kommentarer
Postat av: Sis

Dom där mysbyxorna har jag oxå beställt fast svarta

2006-11-08 @ 10:24:26
Postat av: Marajja

Mmm, jag hade velat haft det lila setet men de va slut. Men det kändes som att det inte spelade så stor roll....det är ju inget jag kommer ha på mig bland folk. Vet ju att såna där byxor ABSOLUT inte passar min röv men hemma går det nog....

Postat av: Sis

Ha ha då ska du se mig när jag sruttar ner till ICA eller macken i mina älskade mysisar! Frippe håller på att dö när jag far på byn i rosa joggingbrallor.
Men å andra sidan bryr jag mig inte om vad folk tycker om det......

2006-11-08 @ 12:43:32
Postat av: Marajja

Nä de gör ju inte jag heller när jag går runt i markus ljusblå (å han skäms), bara jag får nåt över arslet går det nog bra med dessa också men en viss gräns har jag för hur ful jag vill känna mig!

2006-11-08 @ 12:54:49
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: blogghanna

Den såg skön ut, jag måste oxå ta och införskaffa en, noppiga och jävliga är dom jag har!! kiss

2006-11-08 @ 12:59:49
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Malin

En sån har jag! Hihihi

2006-11-08 @ 14:48:15
URL: http://jamtlandstaus.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Förlåt trodde ett tag att du kunde läsa tankar. Jag menade väska. Mycket behändig!

2006-11-08 @ 14:49:14
Postat av: Laura

Vilka fina grejer! Också börjat fila på julklapparna nu, brukar alltid ha det mesta klart kring andra advent så kan man bara njuta av julmusik och allt annat julstök sen. Bakningen, paketinslagningen och sådär. Längtar :).

2006-11-08 @ 22:26:29
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Rebecka

Jag hann roffa åt mej det lila setet innan det tog slut *viskar att det är jättegosigt att ha på sig*
Ena dagen fanns alla strl, nästa var de typ slut! Förstår mej inte alltid på H&M... :)
Ska du "jaga" några Viktor&Rolf-kläder imorgon då?

2006-11-08 @ 22:57:17
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Marajja

Malin: Det låter bra!!

Laura: Jo de brukar ju se fint ut, tills de kommer hem....Men jag tjuvprovade faktiskt setet i s-vall och det var riktigt bra! Jag längtar oxå! Massor!! :)

Rebecka: Hmm....ja de är skumt de där. Brukar tänka på när man får dom här små utskicken från HM, då har man ju redan kollat på webben och vet att en massa saker är slut. Så de som beställer ur katalogerna kan ju aldrig hinna med!
Ska inte jag, är ju 10 mil till närmsta HM. Skulle vilja ha den rosa kjolen men jag tror inte jag orkar sitta uppe när den släpps på nätet. Du då?

2006-11-09 @ 08:29:44
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback