Nu tar vi nåt roligare!

Det här inlägget är sen i september ifjol.
Vad fort man kan få egna svar på sina funderingar!

"Nu kom det en liten baby hit på jobbet. ( Med sin mor förstås!)
Dom är otroligt söta!
Vill nog ha en själv nån gång men absolut inte än.....
Känner mig inte mogen för fem öre, känns som att jag kan ju knappt ta hand om mig själv.
Känns som att alla runt omkring mig blir vuxna, skaffar barn och så, men inte jag. Känner mig fortfarande som femton.
När blir man vuxen? När känns det liksom, för jag känner mig som jag alltid känt mig.
Eller kommer aldrig det ögonblicket?
Lite synd om min pojkvän är det för han vill jätte gärna ha barn (han är några år äldre än mig), han tycker att det bara är han som inte har barn och han vill inte bli en "gammal" förälder.
Svårt. Det blir ju han som får vänta.
Men tänk om jag aldrig känner mig redo?
Ibland kan jag ju känna att de är bra söta och man kanske skulle ta och tänka på det ändå men de tankarna försvinner snabbt. Känns som att jag vill göra så mycket och är alldeles för ego fortfarande.
Har ju knappt tid med katten insåg jag igår när jag blev irriterad på henne för att hon var gossugen när jag inte hade tid.

Så min fråga är: kommer den där känslan -nu är jag redo, eller är det nåt man bara måste bestämma sig för?"


Kommentarer
Postat av: Susanne

Och nu ÄR du redo!! =D Häftigt!!

Postat av: Susanne

Apropå ragunda.se, är det Veronica å du m.fl som är på bild där på startsidan???

2006-11-20 @ 15:19:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1977/
Postat av: Marajja

MM. det är lite fränt hur det bara kom en dag!
De var ju jag och Veronica bl a!!! Sjukt!
Det där är en gammal bild från godset! Haha....

2006-11-20 @ 16:03:13
Postat av: eremo

sjukt komiskt
hihih

2006-11-20 @ 16:42:43
Postat av: Malin

Man ändras fort!

2006-11-20 @ 19:20:00
URL: http://jamtlandstaus.bloggagratis.se
Postat av: Marajja

Eremo och Malin: Mmmmmmm ;)

2006-11-21 @ 09:19:58
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Rebecka

Och nu är du gravid -se vad allt kan vända!! :) När är BF? Kram!

2006-11-22 @ 00:07:46
URL: http://veronna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback