Hahaha...

Kom precis på att jag drömde en sjuk dröm inatt...

Drömde att jag skulle föda (redan?).
Det gick till så att magen var som ett yttre hårt skal som gick att bända upp/sönder med en hammare (jag kanske har använt kofoten för mycket?).

Inuti detta skal låg barnet i en hinna och vi var lite oförsiktiga med hammaren så hinnan gick sönder lite...
Då kom det ut en bebis som var lite skadad, typ helt blå tvärs över magen och som såg skitkonstig ut!!
Men hon klarade sig iaf och skulle heta - Alumina. (Helt sjukt namn, typ aluminium....var fick jag det ifrån?)
Sen blev hon stor superfort, så man kan kunde prata med henne och så...

Tur att man inte förstår allt som rör sig i hjärnan....

Kommentarer
Postat av: Laura

Hihi, ja verkligen. Ibland blir man lite konfunderad över vad man är för varelse egentligen med tanke på alla sjuka drömmar ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback