Ljuva värme!

Igår fick jag äntligen värme hemma!
Snälla svärfar var där och hjälpte mig starta pannan :D
Så igår började jag t o m städa.

Hela huset är just nu fruktansvärt sunkigt och behöver en rejäl rengöring.
Samtidigt känner jag att jag skulle vilja rensa och röja också.
Och då blir det så mycke så jag inte vet riktigt var jag ska börja.....
Hittills har det nästan känts som att jag håller på och drunknar där hemma....
Men igår började jag iaf. I köket. Dödade ca 7 flugor först....*suck*

Å idag har jag varit till lampaffären och köpt lite smått och gott!
Det är nämligen alldeles för mörkt och otrevligt på flera ställen hemma.
Om det blir bra kanske bilder kommer framöver...

Ikväll ska jag på kalas!!
Storasyster fyller år!
GRATTIS GRATTIS!


(jag längtar efter smörgåstårtan...!)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej! Det kan vara riktigt roligt att städa ibland, när man får röja upp och organisera.
Men så här års med två stora bösiga hundar är det inte så kul...
Kram!

2006-10-05 @ 11:16:09
Postat av: Marajja

Jag kan tänka mig det....Då har du förmodligen bra mycket mer städat än vad jag har...
Det är ju som kul när man kommer igång och har tid.
Det är väl det som saknats på slutet....
Kram!

2006-10-05 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback