Sunday morning...

Skönt med helg!!
Bara njuter!
Har precis käkat frukost som Markus fixat, framför Nyhetsmorgon.

Men nu är det väl dags att göra något vettigt.
Ska alldeles strax bege mig till näset för att jobba lite på huset.

Tänkte att jag skulle slänga in en bild på min nya klänning först:

24883-307


Idag har jag och Markus varit förlovade i ett år! Helt sjukt vad tiden går fort!!!
Vi ska nog inte fira på något speciellt sätt, tror jag ska laga til en paella som gjordes på Nyhetsmorgon alldeles nyss.

Ha det så bra idag!

Kommentarer
Postat av: kicks

Ett år????!???? Shit, tiden går verkligen skitfort!!!

2006-10-08 @ 12:59:31
Postat av: Anonym

Jättefin klänning! Och grattis :).

2006-10-09 @ 23:12:11
Postat av: Laura

Hoppsan...det ovan var från mig ;)

Postat av: Marajja

Tack och tack! :)

2006-10-10 @ 08:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback