Tjoho!

Ny vecka, snart jul :D

Jag är ett sant julfreak! Kanske inte så att jag pyntar ihjäl mig men jag njuter verkligen. Tyckker att det är supermysiga dagar/veckor och kan inte förstå de som inte alls gillar julen.
Men jag kan ju förstå att de finns de som har taskiga upplevelser....

I helgen så var jag i huset och donade i lördags. Fick fika hos de jättegulliga grannarna, lite enkelt tyckte tanten, avancerat tyckte jag eftersom det bjöds på tårta och nybakta bullar!

Sen busade vi lite med de två näbbmössen som tydligen har flyttat in på varsin våning i huset. Går väl bra så länge det är såna, skulle det vara riktiga råttor skulle jag nog inte "busa" med dom....

I fredags var jag förresten och hälsade på en till bebis. Håller på att värma upp nu :)
Hon var så snäll och lugn och låg i min famn flera timmar och var nöjd!

Lördag kväll var vi bortbjudna på middag hos några kompisar, mycket trevligt!

Igår tog jag tag i sovrummet. *suck* Där har det verkligen sett förjävligt ut och än är det inte färdigstädat.
Hann iaf med garderoben. Rensade bort en kasse till som ska få hamna på Kupan och plockade ner en resväska med kläder som jag inte kommer kunna använda det närmaste året iaf.
Nu återstår dammsugning och torkning.

Sen var det middag hos svärföräldrarna. En riktigt lyxhelg!
Vi fick sushi (åt utan fisk) å sen var det en fläskwok och en räkgryta och ris. Supergott!!

Mmmm, nu vattnas det i munnen och jag har snart lunch. Måste kila!


Kommentarer
Postat av: Carrie

Var ett tag sedan, har du flyttat in i huset ?
Hälsningar Carrie

2006-10-23 @ 13:53:20
Postat av: Malin

Sushi utan firre?

2006-10-23 @ 16:50:57
Postat av: Marajja

Hej Carrie! Ja de var det....Nä vi har inte flyttat in än. Det dröjer nog...

Malin: Ja, jag får ju inte äta rå fisk med tanke på mitt tillstånd!

2006-10-24 @ 08:47:39
Postat av: Laura

Samma här, går verkligen och längtar tills jag kan börja pynta och lyssna på julmusik utan att sambon tycker jag är knasig ;). Brukar hålla mig med pyntandet fram till första advent men då åker det fram. Inget överdrivet här heller utan mer "klassiskt" svenskt julpynt. Inget lila eller rosa julgransglitter i mitt hus inte :)! Vilken mysig helg du verkar ha haft, hoppas den här veckan blir lika bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback