Bröllop!

Bröllop i lördags då. Två vänner gifte sig och hade ett inte helt traditionellt bröllop. De hade nämligen bara bjudit in till en fest. Dock hade alla lyckats klura ut anledningen till festen men alla visste nog inte hur. Jag visste eftersom jag och Hanna hjälpte till att fixa lite + att vi sjöng.
Så först tog vi emot gästerna och gav dem bål och skickade dem på en tipsrunda om paret. Sen efter ca en timme kom brudparet med son med häst och vagn. Så himla fint och romantiskt!!!!
Sen gick den borgerliga vigseln tokfort och sen sjöng vi. Sen blev det gratulationer och middag och spex och surr och en jättetrevlig kväll. Alldeles lagom så som brudparet ville ha det!
Å dom var så otroligt fina!!!
Å jag vill också gifta mig!

Vi var ett helt gäng som samlat till present som blev hotellövernattning med wallmansshow, fotograf och två förstoringar och en jättevacker blombukett:
24883-257

Tyvärr tog batterierna slut i kameran så det sista kortet jag tog i lördags var på mig själv:
24883-258
Nya klänningen som var jättefin och under blev det en långärmad tröja eftersom vi var ute hela kvällen och det var nio plus och storm. Typ.
Senare blev det också kofta och vinterkappa!
Men det gick bra det med!

En närmare closeup på hårlängden finns nu på min bild uppe till vänster!


(å ni får hålla tillgodo med min otroligt dåliga svenska just nu...känner att det blev mycket som och sen och å och och......är lite trött!)

Kommentarer
Postat av: Agneta

Klänningen var jättefin på dig och håret verkar kanon. Bröllopet varkar också varit mysig, huvudsaken är ju att de som gifter sig får som de vill. Jag hade velat höra er sjunga!

Postat av: Marajja

Agneta: Tack tack vännen! Ja vad vet man, du kanske får höra oss nån gång??

2006-09-12 @ 11:11:31
Postat av: Agneta

Det hoppas jag!

2006-09-12 @ 12:14:59
URL: http://atomflickans.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Va snygg klänningen var! Jag såg den dessutom i "Godkväll" häromveckan i ett gör om mig-reportage. Då tänkte jag på dig=)

2006-09-16 @ 09:05:26
URL: http://makeupmaniac.webblogg.se/
Postat av: Marajja

Pernilla: Tack! Ja det var nån fler som hade sett den där!

2006-09-19 @ 09:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback