Hello!

Nu är jag tillbaka!
Lite friskare iaf.

Blir dock lite less, verkar som om spam-monstren hittat till min blogg!
Hur får man bort dom?
Räcker det om man väljer spam-filter under moderering?
*suck*

Annars har jag av förklarliga skäl inte gjort så mycket.
Det enda roliga var en tripp till sundsvall i söndags! (Var tydligen inte så bra dock eftersom jag blev riktigt dålig på söndag kväll...)
Vi skulle köpa en frysbox och en altandörr men det enda vi kom hem med var en kudde, tre glasburkar och duschcreme från IKEA.....
Så kan det gå!

Men vi hittade iaf köket som vi vill ha på IKEA.
Det blir ett
Lidingö.
Nu ska vi bara sammanställa en lista (och göra färdigt golvet och väggarna...) så är det bara att åka och plocka!
ROLIGT!!

Längtar nåt enormt tills vi får börja att inreda istället för att grovjobba!

"Råkade" se Miljonärerna igår.
Var-hittar-Kanal5-alla-människor...........................?

Kommentarer
Postat av: blogghanna

Najs kök!! / din obscena telefon terorist... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback